Blog, Cestopisy

Hlavní strana -Blog -Rhodos - Kalithea

Rhodos - Kalithea

První dovolená v Řecku

Zápisky cestovatele aneb rodiče píšou z dovolené dětem domů - po 20 letech první dovolená bez dětí

Místo dovolené: Rhodos - Kalithea

Termín dovolené: 28. 8. - 3. 9. 2015

Pátek - 28. 9., Sobota - 29. 9.

Spojení se nezdařilo.

Neděle - 30. 8.

Sms stále nechodí, ale podařilo se nám napíchnout na wifi. Takže neděle večer... Máma už je v limbu, byli jsme dneska ve staré části Rhodosu, pak se koupali v Egejském moři a přeplavali až do Středozemního moře.

Pondělí - 31. 8. ráno

Ahoj,
dneska jsem vstával už v 6:00 hod. a jel jsem MD lovit kešky (dal jsem 3 ks). Po návratu se to moje zlatíčko už slunilo u bazénu. Po obědě jdeme na pláž a večer pojedeme na noční Rhodos. Zítra bychom měli jet lodí na ostrov Symi, na celý den.

Princess FloraNa fotce, kde je celkový pohled, je vzadu vidět nástavba s krytinou, tak druhé okno zleva a to pod ní ze stříškou je naše ubytování - máme ho do poschodí, prostě VIP. Tak zatím čau, zase napíšem.

Pondělí - 31. 8. večer

Tak teď je 23:00, zrovna jsme se vrátili z nočního Rhodosu, máma se sprchuje a půjde spinkat. Ulovena jedna keška.
Když jsme odpočívali po obědě, tak říkám "tak už mám odloveny čtyři kešky" a vedle se ozvalo "a já čtyři kila".
Odpoledne jsme byli na pláži, tam to peče jako sviňa.
Zítra plujem na Symi, vrátit se máme kolem 16:00, tak se pak zkusím někde připojit a zase napíšeme.
Čau

Úterý - 1. 9.

SymiZdarec,
takže dneska máme za sebou Symi. Ráno jsme vyrazili v 8:00 od hotelu do přístavu a pak velkým trajektem na ostrov. Nejdříve do zátoky Panormitis, první osady a kostelu na ostrově. Je to posvátné místo pro všechny Řeky, a odtud do hlavního města Symi, má stejný název jako ostrov.
Tam po prohlídce s průvodkyní, jsme měli cca 2 hodiny volno. Tak jsme odlovili kešku, zašli si na oběd a pak nákupy!!!!
Odjížděli jsme v 16:00 a musela nás při odjezdu hlídat policie a pracovníci trajektu, aby s námi neodjeli migranti. Stejně nakonec v Rhodosu vyvedli čtyři, nebo pět kousků v poutech.

No a teď večer jsme si donesli pár drinků na balkonek a relax.
P.S. Internet jsem sehnal zadarmiko, uvidím jak dlouho poběží. Takže klidně pište o sto péro.

Středa - 2. 9.

Čau,
dnes jsme začali v 6:00 budíček a hurá pěškobusem 1.5 km pro kešku a zpět. Potichu se převléknout a hurá do bazénu. Po proplavání na pokoj, opatrně probudit spolubydlícího, stačí zašeptat (čeká tě pětichodová snídaně) a zázrak je na světě. Začne jezdit jako kuna a už letíme do jídelny, mám takové podezření, že poprvé po třiceti letech se zahřála na provozní teplotu, nestíhám s ní držet krok.

Po snídani jsme se vydali k moři na celé dopoledne.

Loď s proskleným dnemPo obědě jsme se vydali na projížďku lodí s proskleným dnem. Po návratu lodě na pláž opět koupačka.

Po večeři kávička pak si nechat namíchat každý dva drinky a hurá na siestu. A už zase spinká, ale vy to neslyšíte.
Tak zatím čau.

Čtvrtek - 3. 9.

Takže teď ráno sbalíme, ve 12:00 musíme opustit pokoj. Přes den ještě nějaká ta koupačka a ve 22:00 odjezd na letiště. 22:20 nám to odlétá, v Praze bychom měli být cca 00:50. No a na letišti máme nějaký voucher na papání a než se vymotáme, tak počítám, ze v M.B. budem kolem páté.
Tak čau doma

OslíkP.S. Autentický snímek dnešního rána - můj kamarád na keškách.